Tujuh Langkah satu Program Peremajaan Holistik

Tujuh Langkah satu Program Peremajaan Holistik

Adakah anda ingat hari-hari apabila anda boleh penuh tenaga bertenaga dari matahari terbit hingga matahari terbenam? Satu program holistik peremajaan akan membawa kembali keadaan semula jadi badan bertenaga membuat kita berasa muda dan bertenaga lagi. Teks ayurveda ditulis oleh cendekiawan India, 2 hingga 4000 tahun yang lalu, telah membiarkan hidup di India dan di bahagian-bahagian lain di dunia. Ayurveda adalah satu sistem yang menyeluruh dan integratif penyembuhan yang membolehkan kita untuk memberi nafas baru kepada keadaan bertenaga muda.

Natural Food Herba Tambahan menguatkan dan menyuburkan. Menurut tradisi penyembuhan yang paling purba, makanan hanya menyuburkan lapisan kasar fizikal kita. Sifat halus yang merupakan intipati sebenar kita, atau kita tidak mengatakan roh kita, dan oleh itu, bahagian yang paling penting dalam diri kita, dibiarkan kekurangan zat makanan. Kuat, herba selamat seperti orang-orang yang Ayurvedic menyuburkan semua lapisan tubuh fizikal dan halus, mengasah kesedaran rohani kita, sangat meningkatkan tahap tenaga, memberi kuasa kepada kita untuk melakukan lebih banyak dengan yang rasa yakin kesejahteraan. Ashwagandha, Shilajit & Shatavari adalah rejuvenators cemerlang.

Detoksifikasi dengan makanan tambahan herba membersihkan dan menghilangkan sistem kami toksin. Perubatan Barat, walaupun sangat baik dalam rawatan penyakit-penyakit akut dan penyakit peringkat akhir organ seperti dalam pemindahan, tiada cara untuk menyahtoksikkan badan dan tidak pula benar-benar mencegah penyakit dalam fesyen asli. Guggul dan Triphala telah digunakan oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia untuk selamat menyahtoksik dengan cara yang selamat, lambat, organik dan semula jadi.

Pemakanan. Makan tengah hari yang sepatutnya menjadi hidangan utama untuk semua orang, makan malam harus makan kecil sebelum 6 petang. Pada waktu malam, kadar metabolisma kita dikurangkan, dan ia menjadi sukar bagi kita untuk mencerna makanan dengan betul, yang kemudiannya menjadi hal yang tidak dapat dihadamkan, tersumbat badan kita, saluran dan kapal serta organ-organ dengan lemak dan toksin. Sesetengah mungkin memerlukan diet yang spicier dan panas untuk meningkatkan kadar metabolisme.

Yang menyegarkan dan Program Latihan peribadi. Orang-orang kita yang ingin menurunkan berat badan akan menjadi bertenaga untuk melibatkan diri dalam kelas aerobik selepas memulakan regimen semula jadi herba Ayurveda. Orang lain yang penuh dengan api harus menyejukkan diri dengan lapisan petang. Yoga adalah yang terbaik untuk orang lain. Senaman membolehkan kita untuk menjadi lebih kuat, lebih sihat dan lebih bahagia dengan rasa hebat kesejahteraan.

Peremajaan emosi. Emosi negatif adalah dianggap toksik kepada kesejahteraan kita yang membawa kepada penyakit fizikal. Mengurangkan pendedahan kami kepada overloads deria merupakan satu langkah penting dalam detoksifikasi emosi. Filem ganas dan menakutkan adalah sangat popular dan tidak sesuai untuk bersantai dan atau dalam mengurangkan tekanan. Nikmati filem lucu sebaliknya.

Peremajaan mental. Dialog mental berkesudahan adalah toksik kepada fikiran kita. Sesetengah memanggilnya sindrom monyet-fikiran mabuk. A herba seperti Bhrami menyamankan fikiran kita, yang membolehkan masa yang lebih aman dengan Alam. Mendengar muzik yang menenangkan. Buat ruang untuk amalan harian. Bersama dengan sendiri anda.

Peremajaan rohani. Keadaan yang paling gembira adalah hanya untuk, menebus, penuh perhatian, yang diberi kuasa dan sedar Teologi Inner kami. Bermeditasi. Bersama dengan sendiri anda. Klik di sini untuk Mudah dan Meditasi Deep.

Peremajaan adalah penting untuk daya hidup anda, kreativiti, kebahagiaan dan pertumbuhan dalaman. Sebagai komited untuk peremajaan dan menggunakan sistem ini boleh meningkatkan peluang anda untuk berjaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar