Homeopati Untuk Berat Badan

Homeopati Untuk Berat Badan

Berdiet, bersenam, tablet, penyesuaian gaya hidup - anda telah mencuba mereka semua tetapi masih tidak ada yang berubah apabila anda berdiri di atas alat timbang. Terlibat perang terhadap bahawa lemak yang tidak diingini boleh menjadi pertempuran keras. Jika anda sedang mendapat kecewa dengan cara konvensional penurunan berat badan yang tidak keputusan ini, maka mengapa tidak mencuba pilihan lain seperti homeopati?

Ubat-ubatan homeopati untuk menguruskan badan telah menjadi lebih dan lebih bergaya pada masa ini kerana tiga sebab. Pertama, rawatan ini sangat berkesan, dengan ramai orang mendapat keputusan yang memuaskan. Kedua, mereka benar-benar selamat untuk sesiapa sahaja, walaupun untuk bayi dan wanita mengandung. Sesetengah ubat yang ditubuhkan untuk menguruskan badan, sekali lagi, boleh menyebabkan kesan buruk seperti muntah-muntah, penyakit, dan kelemahan. Ketiga, mereka boleh diambil dengan ubat-ubatan atau makanan tambahan yang lain, jadi anda tidak perlu bimbang tentang mengenai interaksi antara rawatan.

Sistem perubatan yang terkenal di Eropah, Amerika Syarikat, dan Tenggara Asia, rawatan homeopati menggunakan sebatian daripada tumbuh-tumbuhan, haiwan, dan mineral dan mengurangkan mereka untuk menyembuhkan penyakit yang berbeza. Kaedah alternatif perubatan berfungsi pada kedaulatan similars: tanda-tanda yang disebabkan oleh bahan yang boleh sembuh dengan bahan yang sama dalam bentuk dicairkan. Ambil arsenik bahan misalnya. Jika dimakan oleh seseorang, arsenik boleh menyebabkan muntah-muntah dan kekejangan perut. Satu ubat homeopati dilakukan dengan arsenik (dipanggil album Arsenicum) boleh merawat gejala retching dan kekejangan perut. Kerana majoriti ubat yang sewajarnya ditetapkan kepada pesakit, ubat homeopati kerja-kerja besar dalam merawat penyakit.

Kebanyakan rawatan homeopati berfungsi untuk meningkatkan metabolisme dan membetulkan masalah pencernaan, dan ini adalah dua aspek asas untuk menurunkan berat badan seseorang. Kaedah homeopati biasanya lakukan adalah mengkaji gejala pesakit dan bertanya soalan tentang keadaannya. Selepas wad, homeopati yang menetapkan ubat yang khusus untuk menguruskan badan ke bawah.

Tidak seperti kaedah menguruskan badan tradisional, tidak ada ubat individu untuk semua individu yang mempunyai masalah berat badan. Setiap rawatan homeopati adalah unik kepada pesakit tertentu. Seorang individu yang berlebihan berat badan yang tidak dapat mengawal selera makan mereka memerlukan rawatan yang berbeza daripada orang lain gemuk yang mempunyai bernafsu berterusan bagi konfeksyen. Mata pelajaran awal, ubat homeopati yang tepat adalah Calcarea Carbonica, manakala mata pelajaran kedua, kuratif adalah Argentum Nitricum. Untuk masalah berat badan dengan malas, ubat adalah Capsicum. Ignatia adalah rawatan homeopati untuk individu obes yang menunjukkan ketakutan dan kebimbangan tanda-tanda. Orang cenderung untuk pesta minum-minum dalam makanan lemak, ubat adalah Nux Vomica. Yang lain umum rawatan homeopati untuk menguruskan badan termasuk Coffea cruda dan Antimonium crudum.

Rawatan homeopati untuk menurunkan berat badan boleh didapati di laman web homeopati dan kesihatan atau makanan tambahan kedai-kedai. Untuk hasil yang selamat dan baik, pastikan anda mematuhi arahan dos yang datang dengan produk homeopati anda telah membeli.

Adakah anda beralih ke atas menggunakan cara homeopati untuk kehilangan beberapa pound? Ia adalah disyorkan bahawa sebelum anda pergi melalui mana-mana rawatan homeopati, dapatkan bantuan pertama dari seorang pakar dalam homeopati dan meminta pilihan yang lebih baik untuk anda dan akan menampung cara anda life.Throw bahawa kerja keras ke luar tingkap Kurangkan Berat Selamat? Cuba Homeopati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar