3 Perubahan Anda Boleh Buat Hari Ini

3 Perubahan Anda Boleh Buat Hari Ini

Jika anda hanya boleh memilih 3 kesihatan mengubah apa yang mereka akan?

Mana yang paling penting?

Mempunyai beberapa kesukaran membuat keputusan? Saya boleh membantu you..read bawah untuk 3 Kesihatan Perubahan yang anda boleh membuat hari ini.

Perubahan ini adalah agak mudah dan banyak kali terlepas pandang, jadi pastikan anda tidak terlepas pandang ini:

Minum lebih banyak air - sebenarnya tidak hanya minum lebih banyak air tetapi air gantikan minuman ringan biasa atau jus anda minum. Jika anda melakukan perkara yang berikut mudah hanya sekali sehari, selama setahun, anda akan memotong 127 cawan gula daripada diet anda. Wah!! Itulah banyak sugar..and lebih baik lagi, anda akan memotong lebih 90,000 kalori!
Tarik nafas dalam - dengan hanya bernafas secara mendalam selama 5 minit, anda boleh menurunkan tekanan darah anda. Sering kali kita begitu tertekan atau dalam apa-apa tergesa-gesa kita lupa untuk bernafas dengan betul. Mengambil masa yang keluar dan bernafas, tidak benar-benar bernafas. Kecapi bernafas panjang dan menonton kepala anda meringankan dan keseluruhan perspektif anda meringankan; apatah lagi tekanan darah anda.
Semula menganjurkan pantri anda - ini kedengaran bodoh tetapi ia masuk akal yang sempurna. Jika anda mesti membeli makanan yang diproses kemudian mengambil mereka dan meletakkan mereka sama ada di belakang pantri atau di rak yang lebih tinggi. Pastikan sayur-sayuran dalam tin, bijirin penuh dan pilihan yang sihat yang lain di hadapan dan pada paras mata. Makanan yang sihat akan menjadi yang pertama yang anda lihat, akan dapat diakses dengan mudah dan anda akan kurang tergoda oleh makanan yang diproses kerana ia adalah tersembunyi atau sukar untuk mencapai.
Inilah 3 perubahan tidak bunyi seperti banyak, tetapi memohon mereka kepada rutin harian akan berubah menjadi gaya hidup yang lebih sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar