Q-Link dan Sains

Q-Link dan Sains

Selepas mencuba produk Q-Link untuk diri saya dan keluarga saya, saya amat teruja dengan manfaat yang saya terima daripada saya Q-Link loket. Begitu teruja sebenarnya yang saya mahu terlibat dengan barisan produk Q-Link Clarus dan "mendapatkan perkataan" mengenai tuntutan Q-Link, dan pengalaman saya tekanan kurang, lebih banyak tenaga, tumpuan yang lebih, baik kesejahteraan dan lebih tinggi tahap prestasi, sebahagiannya disebabkan oleh perlindungan EMF QLink ini.

Sebelum kita mendapat benar-benar terlibat, saya mahu melakukan penyelidikan saya sendiri untuk melihat jika orang lain telah mengalami manfaat yang sama yang saya, dan yang lebih penting, jika masyarakat saintifik disokong apa yang saya rasa. Apa yang saya dapati yang banyak artikel penyelidikan saintifik mengenai produk-produk Q-Link ditulis oleh beberapa saintis dan doktor yang sangat terkenal dan diiktiraf. Hanya contoh penyelidikan yang saya mendapati termasuk yang berikut: Eichler Classroom Anxiety Study- Ringkasan pemeriksaan QLink ClearWave pada tahap kebimbangan pelajar dalam suasana sekolah awam, oleh David A. Eichler, Ph.D., EMF, EEG gelombang otak dan loket Q-Link, oleh Dr William Tiller, Profesor Emeritus, Universiti Stanford dan Dr. Norman Shealy, Holos Institut Kesihatan, Persatuan Perubatan pengasas Amerika Holistik dan lembaga pakar bedah otak yang disahkan., Blaich Acupuncture Study- Kesan Terapeutik daripada Clarus Q-Link Pendant, oleh Dr Robert Blaich DC, Pencapaian Sukan Ujian Sekolah Jarak Runners- Badan Kawal Selia Kekuatan Seluruh dan Cognitave Fleksibiliti, oleh Ray J. Gagne, EET, CFE, NADEP., Keberkesanan Clarus QLink dengan Kelemahan otot (s) yang dilanggan oleh Pelepasan EMF, oleh Eric Peirotti, DC, Ch.D. dan Young baik Kualiti Darah Study- Ringkasan dua kajian penyelidikan buta mengenai kesan-kesan negatif daripada tekanan gaya hidup sehari-hari di dalam sel manusia dan Peranti Q-Link untuk penampan tekanan, oleh Robert Young, Ph.D, DSC, ahli mikrobiologi yang.

Ini adalah hanya beberapa kajian penyelidikan yang saya datang di dalam penyiasatan saya. Saya terus merasakan manfaat daripada saya loket Q-Link selepas kira-kira satu tahun memakainya. Selepas melakukan kajian ini pada saya sendiri dan menerima banyak maklum balas daripada rakan-rakan, kenalan dan pelanggan yang telah menggunakan Produk Q-Link dan juga mengalami lebih banyak tenaga, tekanan kurang, tumpuan yang lebih, tahap prestasi yang lebih tinggi, dan lebih baik kesejahteraan, saya lebih bahagia daripada pernah untuk menyebarkan berita tentang Q-Link.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar