Pemulihan Bach Flower - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai It!

Pemulihan Bach Flower - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai It!

Jika anda mengalami kandidiasis atau yis jangkitan maka anda mungkin sudah tahu tentang satu rawatan dipanggil bach remedi bunga. Rawatan ini adalah khusus dan ramai orang telah melaporkan keputusan yang baik dengannya, termasuk saya sudah tentu.

Setiap ubat sebenarnya memerangi isu psikologi tertentu. Apabila saya telah mengalami serangan panik, kemurungan, kebimbangan dan overwhelmingness umum, homeopati saya mencadangkan ubat-ubat tertentu untuk saya. Secara peribadi, saya menggunakan ubat penyelamat, elm, Agrimony dan mimulus.

Homeopati saya adalah pilihan terakhir saya pada bulan November apabila saya fikir bahawa saya hampir mati. Dia melakukan beberapa ujian saringan dipanggil Electro-kulit. Komputer adalah "satu" yang menunjukkan bahawa bunga BACH. Doktor saya berkata sesuatu outLOUD seperti, terharu dengan kehidupan, cant menampung, terasa seperti dinding yang meneroka gua dan anda tidak dapat melepaskan diri. Saya menokok dan bertanya kepadanya bagaimana dia tahu saya merasakan cara itu. Beliau berkata, program PC memberitahunya.

Saya mendapat ubat dan mereka benar-benar menakjubkan. Saya menggunakannya setiap hari untuk beberapa ketika dan kini hanya menggunakannya apabila saya perlu. Mencari lebih banyak maklumat mengenai ini dan anda boleh lihat sendiri. Ia seperti $ 10 setiap ubat atau kurang. Jika ada kemungkinan ia boleh membantu, ia adalah bernilai cuba. Mereka pasti tidak akan menyakiti. Di Amerika Syarikat, saya telah melihat mereka benar-benar murah di beberapa laman web yang menjual ubat-ubatan homeopati. Cadangan saya adalah untuk pergi ke sebuah kedai makanan kesihatan yang baik dan bercakap dengan individu yang mahir.

Sekarang terdapat satu masalah yang ditanya kepada saya. Wanita ini mahu menggunakannya tetapi dia menjauhkan diri kerana mereka adalah ekstrak berasaskan alkohol. Ini akan menyebabkan masalah untuk dia?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar